Biroul de Cercetări Sociale

Date care contează

Mediatizarea partidelor politice la TV și impactul acesteia în opinia publică

Revista Română de Sociologie, anul IX, nr. 1-2, 1998, pag. 47-69, ISSN 1224-9262. Indexat în GESIS, SSRN, Index Copernicus.

Titlu: Mediatizarea partidelor politice la TV și impactul acesteia în opinia publică.
Rezumat: Articolul prezintă două tipuri de cercetări efectuate în cadrul Centrului Independent de Studii Sociale și Sondaje (CIS) în perioada februarie 1997 – ianuarie 1998: monitorizarea televiziunilor centrale și sondajele de opinie publică. Corelarea celor două măsurători arată modul în care televiziunile au influențat opinia publică, încrederea în sursele de informații și acțiunile de manipulare efectuate prin intermediul televiziunilor.
Cuvinte cheie: monitorizarea televiziunilor; sondaje de opinie publică; manipulare.

Citări

Dorina, Miron; Valentina, Marinescu; Lori-Melton, McKinnon in "Romanian Elections and the Evolution of Political Television",Nova Science Publishers, Inc., | vezi articol | paginile 85-111